72332

Автор(ы): 

Автор(ов): 

4

Обложка: 

Параметры публикации

Тип публикации: 

Глава в книге

Название: 

Digital Tools to Support Market Interaction (The Case of CRM Systems)

Сведения об издании: 

1-е изд.

ISBN/ISSN: 

978-1-68507-989-5

DOI: 

10.52305/CGRM9588

Наименование источника: 

  • Global Challenges of Digital Transformation of Markets, Volume II

Город: 

  • Нью-Йорк

Издательство: 

  • Nova Science Publishers

Год издания: 

2022

Страницы: 

89-96
Аннотация
This book is devoted to the challenges of digital transformation in logistics and supply chain management, digitization of trade networks and global markets, with a primary focus on business processes and marketing transformation. It collects half of the works presented in the international conference Global Challenges of Digital Transformation of Markets 2020.

Библиографическая ссылка: 

Вертакова Ю.В., Плотников В.А., Пирогова О.Е., Мунтиан Н. Digital Tools to Support Market Interaction (The Case of CRM Systems) / Global Challenges of Digital Transformation of Markets, Volume II. Нью-Йорк: Nova Science Publishers, 2022. С. 89-96.